Bismillahirrahmanirrahim..
Wah! Lamanya tak update blog. Setahun sudah. Tup-tup keluar berita nak kawen eh? Ngee. Surprise gitue! Today is the day. Perasaan? Berdebar-debar. Neves. Gementar. Dan pelbagai rasa lagi. Omo! Butterfly in my stomach la.
Last Saturday I went to Johor for my besties, Faradilla Mohd Hamdan's wedding. Finally! Alhamdulillah she getting married. But, sadly I can't make it on time during the solemnization. Waaa. Sedih sangat. Sesat punya pasal cari jalan. Tiba-tiba je aku fail tengok peta. After all, I'm very happy coz dapat jugak attend her wedding.
At first planning, go there with my beloved sister. Tiba-tiba abah cakap "Kalau kamu tak pergi boleh tak. Ataupun kalau kamu nak pergi jugak, abah bawak kamu ke sana."
No words can describe my feeling after abah give offer like that. Thank you and love you abah!
Less than 6 hours I'll be taken by someone.
Rabbi yassir wala tu'assir....
Ya Allah permudahkanlah urusan kami malam ni.
Amin...
No comments:
Post a Comment